Klacht: Vakantiedagen niet doorgegeven

op 07 juli 2021 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man werkt via yc bij het leuker kunnen we het niet maken bedrijf.
Al voor dat hij daar begonnen is bij yc aangegeven dat we de eerste week van augustus en de laatste 3 een vakantie gepland hebben staan, en dit zou in het systeem gezet worden.
Dit is niet in het systeem gezet en middels de mailcorrespondentie met yc is toegegeven dat dat een miscommunicatie is maar dat ze hier niks aan veranderen.
Het leuker kunnen we het niet maken bedrijf is gelukkig wel heel erg betrokken en heeft in ieder geval al de eerste week en de laatste anderhalve week van augustus geregeld voor ons.

Gewenste Oplossing:

Dat we gewoon de laatste 3 weken van augustus met ons gezin op vakantie kunnen, zoals bij aanvang dienstverband mondeling afgesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 13 juli 2021 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi,

Bedankt voor het bericht. Zou je ons hier meer over willen vertellen? We zijn benieuwd naar je verhaal en willen je hierbij helpen.

Je kunt bij ons een klacht indienen via https://www.youngcapital.nl/uitzendbureau/feedback. Jouw klacht komt dan uit bij onze Support afdeling, zij zullen hem in behandeling nemen en uitzoeken wat er precies is voorgevallen.

Hopelijk zien we je mail snel tegemoet.

YoungCapital

Heeft op 14 juli 2021 om 08:50 geantwoord

Klacht is absoluut niet opgelost
Citaat oplossing; \\\"Hi,

Bedankt voor het bericht. Zou je ons hier meer over willen vertellen? We zijn benieuwd naar je verhaal en willen je hierbij helpen.

Je kunt bij ons een klacht indienen via https://www.youngcapital.nl/uitzendbureau/feedback. Jouw klacht komt dan uit bij onze Support afdeling, zij zullen hem in behandeling nemen en uitzoeken wat er precies is voorgevallen.

Hopelijk zien we je mail snel tegemoet.

YoungCapital\\\"

Zo lust ik er nog wel een paar... waar is de oplossing?

Reactie van de melder van de klacht Wa-ta-fu

2 maanden geleden - Geen oplossing geboden alleen het standaard kun je ons wat meer vertellen zinnetje dat iedereen hier als antwoord krijgt... wat een aanfluiting

Reactie van de melder van de klacht Wa-ta-fu

1 maand geleden - Update: alsnog alle dagen vrij gekregen maar niet dankzij Young Capital... Alle hulde voor de belastingdienst voor het meedenken hoe dit op te lossen... Nog geen reactie van YC op mail overigens

Alle klachten die gemeld zijn door Wa-ta-fu