Klacht: Uitbetaling

op 16 januari 2020 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 17 januari 2020 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Soufyan, wat vervelend om te horen dat er zo veel problemen zijn rond je uitbetaling. Dat zou natuurlijk niet moeten gebeuren. Ik heb het even voor je nagevraagd bij je contactpersoon. Die gaf aan dat je vandaag als het goed is je km vergoedingen in kan dienen en dat die dus ook zo snel mogelijk uitbetaald wordt. Daarnaast gaf zij aan dat de uren die je hebt gewerkt, niet zijn doorgekomen vanuit DHL, waardoor zij die nog niet kon doorvoeren. Ook daar gaat ze vandaag nog eens voor je achteraan om te zorgen dat dat geregeld wordt. Wat betreft de belkosten, gaat ze overleggen wat de mogelijkheden zijn en neemt contact met jou op. Hou dat dus in de gaten. Als je er verder nog vragen over hebt, kan je ons altijd een mailtje sturen op webcare@youngcapital.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjafoufi@hotmail.com