Klacht: Salaris

op 13 juli 2018 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Goedenavond,
Ik heb een klacht over de salaris uitbetalingen.
Er wordt steeds iets ingehouden van mijn salaris en heb mijn vermoedens dat die bij de reserveringen geplaats worden als vakantiegeld en vakantiedagen, krijg ik het idee. Maar dat word helemaal niet bij verteld, ik ben er achtergekomen via mijn epic van youngcapital zag ik dat precies die reserveringen, ook daadwerkelijk precies mijn gewerkte dagen zijn en die ik al mis in mijn week salaris. Hoe kunnen ze van mijn hele werkdag, mijn vakantiegeld voor reserveren en niet laten uit betalen. Vakantie 8% gaat via een hele andere weg die ik zelf opbouw en niet van mijn gewerkte dag word afgetrokken. Dat kunnen ze echt niet maken. Dan vraag ik mij af, waar blijft die vakantie opbouw van 8% dat kan nooit in 2 weken werken 158€ zijn.
Ik wil mijn salaris gewoon eerlijk uitbetaald krijgen per werk waar ik hard voor hebt gewerkt en recht op hebt, en denk dat de reserveringen je eigen keus mag zijn. Graag wil ik dat hier wat aangedaan word en mijn rest salaris krijg uitbetaald. En anders laat ik dit bemiddelen door een jurist. Er zijn te veel
Klachten over de salarissen van meerdere personeel
Leden van youngcapital.

Wanneer mijn salarissen eerlijk worden uitbetaald per week.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

3 dagen geleden - Hoi Delila, Wat vervelend om te horen dat je deze vermoedens hebt, dit zou natuurlijk niet zo moeten zijn. Zoals je al zegt heb je hier natuurlijk gewoon recht op, dus dit gaan we zeker voor je uitzoeken. We gaan dit bespreken met jouw contactpersoon om te zien of er iets mis gaat en daarna neemt hij zo snel mogelijk contact met je op. Groetjes, Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door delilanathaliasade