Klacht: Loon

daan1999 op 31 mei 2017 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

Ik ben echt woedend geweest op Youngcapital.
Ik ben in januari gestart voor het bedrijf Albron als kracht vanuit Youngcapital. Ik heb die maand 1 dag gewerkt van 8 uur tot 15 uur.
Echter heb ik dit nooit uitbetaald gekregen. De weken erop heb ik veel gezeik gehad met mijn rooster omdat ik die maar 1 dag van te voren binnen kreeg en er niet met mij overlegd werd wanneer ik kon werken. Dus ik werd gewoon doordeweeks ingedeeld terwijl ik dan op school zat. Verder heb ik altijd te weinig loon gehad en raad ik iedereen sterk af om bij Youngcapital te gaan. Ik vind het echt een somber bedrijf. Altijd zeggen dat ze erachter aan gaan en dan nooit meer wat horen. Ik heb zelfs geen antwoord gekregen op mijn klachten mail die ik toen naar het hoofdkantoor heb gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn uren nou eens uitbetaald zouden worden en als ze hun excuses aanbieden voor alle tijd die ik aan ze heb verdaan. Ik ben echt niet blij met ze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

7 jaren geleden - Hoi Daniƫlle, vervelend dit te horen. We willen graag uitzoeken wat er precies aan de hand is en hebben je zojuist gebeld om meer informatie te krijgen. We sturen je nog een persoonlijk bericht met onze contactgegevens of proberen het later nog even. YoungCapital

Bericht van YoungCapital

7 jaren geleden - Kun je ons een bericht sturen op socialmedia@youngcapital om aan te geven wanneer het je het beste uitkomt? Dank je.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 06 juni 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Daniƫlle, we willen graag een oplossing vinden, maar we hebben helaas geen bericht meer van je ontvangen. We helpen je natuurlijk nog steeds graag. Als dit nog nodig is kun je ons een mail sturen op het adres wat we in het vorige bericht hebben vermeld. We horen het graag van je. ^Benjamin YoungCapital

Alle klachten die gemeld zijn door