Klacht: Yarden maakt fout maar reparatie laat maar op zich wachten

op 17 augustus 2016 over Yarden in de categorie Verzekering

Toen de definitieve factuur van de uitvaart van schoonmoeder kwam bleek die hoger te zijn dan de door ons ondertekende begroting. Eigenlijk zonder nadenken hebben we de factuur direct betaald.
’s Avonds zijn we toch eens gaan rekenen en kwamen uit op een niet te verklaren verschil van bijna 210 euro. Na een telefoontje erkende Yarden de fout: het ledenvoordeel was niet als voordeel meegenomen maar twee keer als kostenpost!
Op ons verzoek dit linea recta te corrigeren en het bedrag diezelfde dag terug te storten kwam er een zeer vertragend antwoord: die week zou er een creditfactuur komen en daarna ook vast wel het geld, want “betalingen worden altijd in een vaste betaalrun uitgevoerd”. Ook na een tweede telefoontje een week later (!) werden we opnieuw afgescheept om maar af te wachten.
Ik vind het onbegrijpelijk dat Yarden niet bereid is hun eigen fout direct klantvriendelijk te repareren. Het is al erg genoeg dat je kennelijk zo precies begroting en definitieve factuur moet controleren (doe dat dus wel!).

Wanneer Yarden het bedrag (ons geld!) vandaag of morgen overmaakt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hanny en dick brethouwer