Klacht: wti is gekoppeld aan div oplichters

op 04 februari 2014 over WTI Touristik GmbH in de categorie Reizen Algemeen

volgens wti staat er nog een bedrag open voor een geannuleerde reis naar Mill maar de naam die opgegeven is klopt niet nu zijn er reizen geboekt naar Polen duitsland croatie en word het betaalde bedrag ingehouden voor bovenstaande maar de reizen zijn geboekt bij toeristik 24 ze verzinnen steeds andere namen en de producten die ze in de zalen verkopen zijn ook nep de verkopers zijn meestal opgeleid in zwitserland en op de zogenaamde spullen staat made in duitsland en zijn veel te duur de kussens zijn cintetiche alleen zit er een soort wollen tijk omheen

de wetgever moet hier tegen optreden stoppen met oude en zieke ouderen op te lichten ze werken onder holiday1 opstapreisen toeristik24 wti mercator fortuna reizen en nog wel meer ze kraken de vorige mensen af maar zijn het zelf naar een reis naar turkijen moesten ouderen 39,50 vliegtaks betalen andrs mochten ze niet in de busjes stappen dat waren reizen die zogenaamd gewonnen waren bij dedemostratie,s door de oplichters

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WTI Touristik GmbH

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WTI Touristik GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontervreden klant