Klacht: Worldpay werkt mee aan fraude

op 12 februari 2018 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Een bedrijf is bij de politie bekend
(https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html ). Er staan ook veel klachten op internet, het bedrijf haalt geld op bij particulieren zonder bestelling te leveren en worldpay is de tussenpersoon en draagt zorg voor de betaling. Waarom bevriest worldpay de zakelijke dienstverlening met deze partij(en- er is nog een dochter of moederbedrijf ‘koopjesdeal.nl) niet!?
Faciliteer geen bedrijven die fraude plegen! Stop met zaken doen en bevries transacties met rekeningnummer: nl59abna0626226163

Als ik de overeenkomst tussen worldpay en bedrijven zoals eCom Supply BV ontbonden is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 16 februari 2018 om 15:16 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Zij besteed de grootste zorg bij het aangaan van de relatie met online bedrijven om fraude te voorkomen. Waar Worldpay vermoedens heeft van ongepast gedrag van bij haar klanten, doet zij onderzoek en neemt maatregelen indien nodig. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Alle klachten die gemeld zijn door Alsjeblieft