Klacht: Workshop taart bij Hippe taartjes

op 11 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op 21 november 2013 hebben we een workshop gewonnen via vakantieveiling. Ik heb me aangemeld via de aangegeven link voor een workshop op 28 februari 2014. Echter na de aanmelding geen reactie gekregen, ook na 3 keer proberen. De site is niet meer beschikbaar en via google kwam ik tegen dat ze failliet verklaard zijn. Nou het is niet leuk natuurlijk en ik wil graag oplossing voor dit probleem.

Graag de kosten voor de betaalde voucher terug.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Helaas is deze aanbieder inderdaad begin december failliet verklaard. Op dit moment zijn wij druk bezig om alles in kaart te brengen. Graag ontvangen wij het email adres en waardebonnummer van de gewonnen veiling via webcare@vakantieveilingen.nl dan houden wij u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Sabine Webcare Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 januari 2014 om 12:43 geantwoord

Graag ontvangen wij het waardebonnummer van de gewonnen veiling via webcare@vakantieveilingen.nl.

Heeft op 14 januari 2014 om 00:26 geantwoord

Het is nog niet opgelost. Ik hoop binnenkort meer informatie erover te krijgen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht daiva

3 jaren geleden - hallo, ik zie dat status van mijn klacht s "opgelost" maar ik heb tot nu toe geen oplossing gekregen. Ik heb met niemand contact gehad en ik weet het niet hoe de situatie er nu is. Graag verneem ik of er iets veranderd is.

Alle klachten die gemeld zijn door daiva