Klacht: Workshop cake pops

op 13 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

geboekt via vakantieveiling workshop cake pops maken.
Kreeg bedankbrief voor reservering en met de mededeling dat ik nog € 20,00 reserveringskosten moest betalen.Telefonisch gereageerd bedrag werd kwijtgescholgen, en heb meteen een afspraak gemaakt voor 30 nov.Work-shop is niet doorgegaan omdat er geen plaats meer was. Nu zijn ze zowel telefonisch en via de web-site niet meer te bereiken, en ik heb een waardebon voor 2 personen voor de workshop.

Of geld terug, of een workshop cake pops voor 2 personen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Helaas is het bedrijf Traffic Control begin december officieel failliet verklaard. Omdat Traffic Control niet eerder bij ons aangegeven heeft dat ze mogelijk failliet zouden gaan, kwam dit faillissement ook voor ons als een verassing. We zijn op dit moment aan het inventariseren welke mogelijkheden wij onze klanten kunnen bieden. Wij hopen u hier eind januari een mail over te kunnen sturen met de afhandeling. Wij danken u alvast voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 januari 2014 om 16:16 geantwoord