Klacht: workshop

op 03 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik heb via hippetaartjes een reservering geplaatst maar omdat ik nog geen routebeschrijving had ontvangen stuurde ik een mail.
Nu kreeg ik de mail terug dat het adres niet meer klopte.
gebeld en daar werd vermeld dat degene de telefoon niet kon opnemen.
Dan maar via google zoeken staat er dat ze failliet zijn.
Graag wil ik mijn geld terug gestort mijn bonnummer is
6834333/132220919.

m.v.g Heleen Duim.

Als ik mijn geld terug krijg of nog liever dat de workshop doorgaat.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij geen mogelijkheid gehad om de gemaakte reserveringen in te zien. Dat is de reden dat u van ons geen bericht heeft gehad over het faillissement. Wij hebben uw gegevens toegevoegd aan de lijst met klanten die al een reservering hebben gemaakt. U zult spoedig van ons een mail ontvangen met informatie over de verdere afhandeling. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 21:40 geantwoord

Wij hebben de gegevens van de klant toegevoegd aan de lijst met gemaakte reserveringen. De klant zal spoedig van ons bericht krijgen over de verdere afhandeling van het faillissement.

Heeft op 10 februari 2014 om 18:21 geantwoord

we wachten geduldig af had alleen wat eerder van vakantieveilingen bericht gehad. Ik had nu al vrij genomen van werk en dat was achteraf dus nuet nodig geweest.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door heleen duim