Klacht: Wordt naar kastje van de muur gestuurd, hebben 5x beloofd dat stoelen worden bezorgd

op 21 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik wilde via de site stoelen bestellen, de datum van levering was pas na 3 weken, ik kreeg na bellen het advies om naar de winkel in Heerlen te gaan (dichtste bij) om ze daar te kopen en te laten bezorgen. Ik heb al die tijd aangegeven dat we een huwelijk hebben op 22 juli (morgen dus) Ze zouden 19 juli bezorgd worden. Ik kreeg daarna weer telefoon dat het toch 26 juli zou worden. Ik heb de dame uitgelegd dat het dan niet meer nodig was. Ze belde me keurig terug en had geregeld dat het iets minder zouden zijn, maar we kregen de 17 en 19 juli se stoeltjes bezorgd. Een levering van 12 heeft plaats gevonden, de anderen zijn niet geleverd. Toen ik gisteren klantenservice belde, kreeg ik een zeer arrogante man aan de telefoon, die letterlijk zei: Ik kan njets voor u doen, en het is niet anders. Hij was zeer kortaf en stuurde me met een kluitje in het riet. Ik heb morgen geen stoelen, en heb vertrouwd op uw medewerkers dat het in orde zou komen. Uiteindelijk heb ik voor 70 stoelen betaald, en heb ik nu hier 12 stoelen staan. Waar haal ik in godsnaam vandaag nog stoelen vandaan. Ik heb order nummers 867309190 en 866815034 en 867310239

an: IKEA
Datum: 13 juli 2017 10:45:39 CEST
Aan: Jose de Goede
Onderwerp: Informatie over je bestelling
Antwoord aan: IKEA Klantenservice

Niet goed weergegeven?
Bekijk de online versie

Hej,
Je bestelling wordt binnenkort geleverd. We vragen je de onderstaande informatie even door te lezen en te controleren. Dan weet je wat je kan verwachten en waar je rekening mee moet houden tijdens de levering.
Ordergegevens
Pater Kustersweg 20
6267 NL Cadier En Keer

jdegoede2@icloud.com
0621242740

Belangrijke informatie over de levering
Waar moet ik rekening mee houden tijdens de levering?
Hoe kan ik betalen, als ik gekozen heb voor betaling bij levering?
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Heb je nog vragen? Kijk op www.IKEA.nl/transport of neem contact op met de IKEA informatielijn, 0900 – 235 45 32 (55 cent per gesprek + gebruikelijke belkosten), bereikbaar van maandag t/m vrijdag 8-20 uur en op zaterdag van 9-18 uur (zondag gesloten).

Als ik vandaag zoals op gerekend mijn stoelen geleverd krijg!!!!!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jose de Goede