Klacht: Wordt lastig gevallen door de deurwaarder swier cs

op 04 juni 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wordt lastig gevallen door de deurwaarder swier cs, met de mededeling dat er een rekening openstaat. Die trouwens al betaald is. Nu probeer ik te bellen, wordt ik doorgestuurd naar een nummer waar niks bekend is over dorivit, deurwaarder gebeld kan niet in het systeem vandaag??? De rekening is allang betaald dus hou op met mij lastig vallen hierover. Ik vind dit een hele vreemde zaak!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik niet meer wordt benaderd op zo een vage manier. En dat ze even beter gaan kijken, wat er betaald is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 04 juni 2018 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben uw betaling nog niet ontvangen en of verwerkt in ons systeem. Heeft u uw factuurklantnummer vermeld?
Ik zie in ons systeem dat wij u begin mei hebben gevraagd een betaalbewijs te sturen, echter hebben wij hier geen bericht meer ontvangen.
Wellicht dat uw betaling elders aan is gekoppeld.
Zodra ik uw betaalbewijs heb ontvangen zal ik dit onmiddellijk voor u uitzoeken.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet Esther Klantenservice

Heeft op 04 juni 2018 om 13:58 geantwoord

Ik zou u graag een telefoonnummer willen hebben om u te bereiken. Want dat schijnt nogal moeilijk te gaan. En graag uw mail adres, want die mail heb ik niet gekregen met het verzoek het betaalbewijs te verzenden.

Bericht van Dorivit.nl

2 jaren geleden - Geachte heer,mevrouw, Wij hebben te kampen gehad met een telefonische storing waardoor wij tijdelijk niet optimaal bereikbaar zijn geweest. dit is inmiddels gelukkig opgelost. Hieronder vind u het mail adres waar u uw betaal bewijs naartoe kan sturen. Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, Met vriendelijke groet, Esther♦ Medewerker Klantenservice Dorivit [email protected] ♦ www.dorivit.nl ♦ 31-85-2731755 Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 – 21:00 uur Zaterdag en zondag van 9:30 -17:00 uur

Alle klachten die gemeld zijn door Henkie83