Klacht: Wordt aangelegd zonder toestemming en zijn niet te bereiken.

op 18 juli 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt in de tuin gegraven al met het “schieten” van de glasvezel kabel, terwijl op de website staat dat de kabel pas wordt opgegraven als het in huis wordt aangelegd. Ze komen op een doordeweekse werkdag vragen of je glasvezel wilt of niet. Ben je niet thuis dan komt er gewoon een pijl te staan op de stoep. Ik ben nu al 20 minuten aan de telefoon(en al 3 keer 15 minuten) om reggefiber te bereiken, maar geen contact. als er eindelijk contact is valt het weg.. Ik wil eerst meer duidelijkheid voordat er in de tuin wordt gegraven.

Gewenste Oplossing:

Contact met de aannemer en betere bereikbaarheid van reggefiber.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 25 juli 2012 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ons glasvezelservice punt heeft contact opgenomen met de bewoner, er zijn afspraken gemaakt rondom een schouw en eventueel een aansluiting.
Dit zal worden afgehandeld na de bouwvakantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door petronella1973