Klacht: wordt aan de kassa dubbel aangerekend

op 09 augustus 2016 over Carrefour in de categorie Supermarkten

ik ben al 10 keer gaan winkelen ,enkel als ik in de omgeving ben ,wip ik binnen ,of ik nu 4 of 15 artikelen koopt is het telkens dubbel aangerekend,ik was nu onlangs 6/8/2016 dus eergisteren kocht er 5 artikelen ,6 flessen vittel water,abrikoosflap,koekjes,zak carrefour hondenbrokken,6 flessen contrex water.mijn rekening was bijna 25 euro ,was wel veel ben buiten en kijk de kassabon na ,omdat het altijd veel wordt aangerekend kijk ik het zeker na ,ik zie al weer dat het zover is de hondenbrokken zijn dubbel aangerekend en ook de abrikoosflap werd aangerekend als een ananas,dat is samen 9€ te veel op maar 5 artikelen ,,ik ga binnen ze lachen mij uit ,zeer onvriendelijk voor hun is het zeer normaal dat ze fouten maken,,maar telkens heb ik prijs ,,hoeveel klanten worden er zo afgezet ,,,diefstal noem ik dat,,

ik ben tevreden als de winkel zou sluiten ,,eerlijk kassa personeel gewenst,,ik ga veel naar carrefour in mijn omgeving daar is het zeer goed,altijd correct .

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carrefour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lepera