Klacht: Word niet netjes behandelt

op 10 oktober 2017 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Ik heb vorige week mijn huis met de gordijnen van de action vernieuwd en heb daar 8 witte en4 verduistereinggordijnen gekocht.toen heb ik wat teruggebracht ,maar de bon van de vorige gordijnen nietmeer meegekregen.ik heb daar die collega de volgende dag op aangesproken toe zei zij dat ze dat gevraagt had maar ik daar op antwoorde je mag het rustig voor mij terugkijken en alsnog uitprinten.waarop zei antwoorde ik zal kijken of dat nog kan.maar aale gordijnen hangen nu dus dat bonnetje is nooit gekomen MAAR er zat een verkeerde gordijn tussen die moest ik terugbrengen.dus vraag ik aan datzelfde vrouwtje of zei mij kan helpen.ik kom eraan zei ze maar ze stuurde een ander meisje naar mij toe.dus vroeg ik dat meisje om te kunnen kijken of er een oplossing bestond om nog aan die laatste gordijn te komen met de vraag ,kunnen jullie niet naar een andere action voor mij bellen of nabestellen dat ik toch aan die laatste gordijn kon komen .anders moest ik alle gordijnen er weer afhalen en terugbrengen .NEE zei zij dat doen wij niet.ik zei dit is toch echt een bijzondere reden.NEE DAT KAN NIET.waarop ik vroeg naar de leiding.toen kwam die leidinggevende jongenman naar mij toe .ik stelde dezelfde vraag aan hem over bellen enz.toen zei die jongenman dat is geen probleem ik bestel ze gewoon na en dan zijn ze er vrijdag weer.ZO KAN HET DUS OOK.die jongenman heeft WEL plezier in zijn werk.nu als ik als klant wat kom kopen bij die action word ik door die 2 damens niet als klant behandeld.als ik bij de kassa sta met spullen en ik een vraag heb daarover geeft ze antwoord maar niet op mijn vraag .dus zei ik haar je luisterdniet naar wat ik je vraag jongendame.jawel zegt zij blablabla.nee zei ik haar dat vroeg ik je niet.maar giegelend samen met die andere collega mijn aandacht weg.NIET KLANTVRIENDELIJK.het betreft het vrouwtje met die rarelip en veeeeeel rode lipstick op en praat een beetje raar.en een meiske met sluik lang haar.altyd heel bleek in haar gezicht.ze werkte beide gisteren .ik was er om ongeveer 16.30/17.00u
Ik zou graag vriendelijk als klant geholpen willen worden.het betreft het filiaal beuningen
Mvg tonnie

Eigenlijk altyd behalve de laatste 4x wat betreft de gordijnen dat was haar fout maar dat vond ze te lastig.want dan word een klant lastig in hun ogen.denk dat dat de reden is.
Ik ben zelf ook cassierre en de klant is en blijft koning dus vriendelijkheid staat op de eerste plaats.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnie Stratmann