Klacht: word niet geleverd , geen contact meer mogelijk !

op 09 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 sept koffiemolen bestelt en betaalt. zou binnen 4 dagen gelevert worden. na mail verkeer en telefonisch contact te hebben gehad 2 okt met ene mr Ralf , die zei dat het echt geleverd werd anders mocht ik hem een klap verkopen šŸ™ , netjes gewacht. gemail meer en geen telefonisch contact meer. failliet?, wel belachelijk dat de website nog draait!

Gewenste Oplossing:

geld terug of koffiemolen leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b2bkoffie