Klacht: Word behandelt of ik een dief ben

op 31 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jullie hebben een regel vers van vandaag krijg je gratis mee. Ik kom altijd in jullie winkel en kijk altijd rond in de schappen wat er allemaal is . Dat ik dingen mee neem van de dag van vandaag is dat toch heel mooi van mij. Want krijg je gratis verder kooop ik alles bij jullie. Vandaag 31-7-2017 kom ik bij de winkel ik kijk in de schappen en neem want boodschappen en wilde afrekenen. Komt er een medewerker die zegt tegen me het is niet de bedoeling dat je dingen gaat opzoeken van vandaag. Ik geef aan ik kijk wat er allemaal is en ja als er iets ligt voor vandaag en ik kan het gebruiken dan neem ik dat mee. Ze zet mij voor schut waar andere klanten bij zijn net of dat ik een dief ben. En zegt Ze van je krijg dat niet meer mee. Sorry hoor het is jullie beleid zij doen dan hun werk niet goed moeten ze het niet op de klanten gaan afreageren. Ik ben zo kwaad hoe ik word neergezet met bloed kookte gewoon van woede. Ik wil graag dat daar wat aangedaan word want dit kan echt niet. Ik ben zo boos dat ik het wel in de media wilde zetten hoe je word neergezet in de jumbo door jullie eigen beleid Het was in Groningen op de oosterstraat in het centrum. Graag zie ik een reactie te gemoet . Met vriendelijke groet Stefan

Dat ik gewoon boodschappen kan doen en als ik wat tegen kom dat gewoon mee kan nemen ook al is het gratis . Zij moeten naar hun eigen persoon boos worden niet op de klanten. Ik wil graag schriftelijk van u een bevestiging

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefano351