Klacht: Word al een jaar niet bezorg

Matheo 1967 op 10 december 2019 over Axender in de categorie Reclame

Word al een jaar niet bezorg bij ons in houten de buur meisjes bij ons in de wijk krijgen de folders een week later ik vind dit een hele grote schande en de meisjes krijgen een wijk dat ik helemaal niet begrijp schande schande

Als de folders komen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Axender

1 jaar geleden - Goedemiddag geachte heer Pest, dat u al een jaar geen folders heeft ontvangen, vinden wij erg jammer om te horen. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, horen wij graag van u om welke folders het gaat. Op die manier weten wij zeker dat het om ons pakket gaat. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender B.V.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 18 december 2019 om 09:27 geantwoord

Goedemorgen meneer Pest,

Graag ontvangen wij van u nog een reactie om welke folders het gaat.

Op deze manier kunnen wij uw melding registreren en op correcte wijze in behandeling nemen. Tevens willen wij uw melding graag onder de aandacht brengen van onze lokale inspecteur om deze zo snel mogelijk en zo goed mogelijk op te kunnen lossen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Klantenservice Axender B.V.

Matheo 1967

Heeft op 18 december 2019 om 18:21 geantwoord

jullie moeten eens wat meer betalen aan de bezorgers en de wijken goed indelen zodat je geen 4 wijken moet gaan lopen ik weet dit omdat mijn zoon ook eens voor jullie heb gelopen

Alle klachten die gemeld zijn door Matheo 1967