Klacht: Word 2013

op 19 mei 2016 over Microsoft in de categorie Software

Hallo, met word 2013 is echt niet mee te werken,
Niks wil op de goede manier, als je een foto er op zet moet je eerst van alles weer instellen om de foto te kunnen verplaatsen en dat moet ook echt bij elke foto die je er op zet.
Het is echt een waardeloos systeem! Het moet voor iedereen duidelijk zijn en dat is het niet meer.
Dit is echt wat voor mensen die er voor hebben geleerd ofzo maar voor een gewoon mens is er niet mee te werken. Het hoeft allemaal niet zo uitgebreid. Het hoeft niet dat je eerst bij elke foto weer van alles moet instellen om hem te kunnen verplaatsen, je raakt aan het zoeken dat is echt niet normaal! De word van 10 jaar geleden die werkt ten minste normaal, daar kan een klein kind nog mee werken. Maar hier niet mee.
Word 2013 kan ik niks mee. En ik zal ook echt wel niet de enige zijn die er niet mee kan werken.
Mvg wiljan

Als het weer net zo werkt als 10 jaar geleden. Dan ben ik tevreden.
Dat je normaal ook gewoon alles simpel kan opslaan enzo.
Er moet een kind van 8 mee kunnen werken.
Dat alles gewoon voor zichzelf spreekt en simpel en goed werkt zonder dat je van alles moet instellen bij elke bewerking.
Dat hoefde eerder ook niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiljanvangelder@live.nl