Klacht: woordverdraaing

op 02 oktober 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

mijn vrouw vertelt dat ze van haar werk komt en thuis naar de wc gaande valt haar mobiel vanuit haar kontzak in de toilet. het verhaal wordt door de telefoniste herhaald en ze zegt snel U bent op uw werk en de telefoon valt in de toilet. mijn vrouw reageert snel en zegt ja zonder de vraag goed te beluisteren. ze gaat in overleg en komt vervolgens terug met het verhaal dat mijn vrouw gezegd zou hebben dat het op haar werk gebeurt is en dit is absoluut niet waar. Wat kan ik hier mee? dit wordt nu niet afgedekt en wordt bij de klachtencommissie neer gelegd.

dat dit verhaal herzien wordt eventueel met een bandopname die te her beluisteren valt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

1 maand geleden - Beste meneer, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door tukkerguus