Klacht: Woonverzekering

op 11 mei 2020 over Allianz in de categorie Verzekering

Heb via Independer een OpstalInboedel verzekering afgesloten.
De eerste premiebetaling kan je pas doen als je hiervoor een verzoek per mail hebt gehad, met een link voor deze betaling.
Medio april zelf contact gezocht met de vraag waar deze mail bleef. Advies was afwachten. Heden een vreemde mail van Allianz gehad waarin staat dat de verzekering is opgezegdstopgezet ivm niet betaling. Dit was de eerste mail die ik van hun heb gehad. Blijkbaar werkt de informatievoorziening bij Allianz gebrekkig. Sta wel van de een op de andere dag op straat bij hun. Mijn huis is dan door hun toedoen per direct niet verzekerd. Geeft veel stress.

Zou graag een gedegen onderzoek willen waaruit blijkt dat het hun schuld is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Bericht van Allianz

4 maanden geleden - Beste meneer Cuijpers,Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u ervan schrok dat uw verzekering werd stopgezet. Helaas kan ik u niet verder helpen. Uw verzekering liep bij Allianz Direct. Dit is een ander bedrijf. U kunt het beste rechtstreeks contact met hen opnemen via hun eigen pagina op klacht.nlallianz direct. Zij helpen u graag verder om dit uit te zoeken.Met vriendelijke groet, Allianz Nederland Schadeverzekering

Alle klachten die gemeld zijn door Portisch