Klacht: Veel Te Duur Bankstel

op 19 april 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Waarom vinden wij dit , omdat wij op advies van de verkoper een VEEL DUURDERE STOF hebben genomen maar wat nu blijkt ging deze na 3 maanden al ontzettend pluizen .
Wij lezen dan jullie voorwaarden dat dit kan gebeuren en is op te lossen met een pluizenborstel of iets dergelijks .
Maar wat we ook doen het heeft allemaal geen zin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben het dus lange tijd aangezien maar zijn zeer ontevreden hier mee !
Wij zijn al jaren samen omdat onze kinderen allang uit huis wonen en dus mijn vrouw alleen op deze bank zit en verder niemand want ik heb zelf een Prominent stoel !!!
Dus met een gezin is deze bank zeer wel af te raden !!!

Wij zouden het erg FAIR vinden zonder dat we gaan schelden of wat dan ook wat jullie ook niet willen , dat hier voor ons een passende oplossing voor wordt geboden !!!
Dus enige aandacht omtrent deze mailing en een snelle afhandeling zou zeer wenselijk zijn .
Hopende dus dat dit bericht voldoende is want wij zijn ook al vanaf Harderwijk naar jullie zaak in Amersfoort gereden om dit te melden , maar in jullie zaak is komen kopen heel leuk , maar met een KLACHT komen dan kennen ze je ineens niet meer dus slordig moet je maar via de mail regelen dus zeer onpersoonlijk !!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 april 2019 om 14:06 geantwoord

Heeft op 30 april 2019 om 17:17 geantwoord

We wachten het ff af allemaal !!!

Alle klachten die gemeld zijn door jarealvi