Klacht: Levertijd bankfauteuil

op 08 april 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

We hebben op 19-12-2018 een bank en fauteuil besteld bij Woonsquare in Amersfoort. Hier werd ons verteld dat de levertijd 8-12 weken zou duren ivm de feestdagen enzovoort. Maar alle leveringen zijn eigenlijk altijd op tijd dus we konden de meubels binnen die levertijd zeker wel verwachten. Op 11-03-2019 werden we gebeld dat de levertijd nog wel zeker 2 weken langer zou duren. We snapten niet waarom maar nog steeds geduldig aan het wachten. Op 25-03-2019 naar Woonsquare in Almere gebeld, want daar is het magazijn waar de meubels opgehaald kunnen worden. Maar zij gaven aan dat de levering wel 2 tot 4 weken kon duren. Ook werd ons verteld dat de fauteuils allang binnen waren, maar dat het wachten was op de bank zodat de bestelling compleet zou zijn. Er werd wel aangeboden dat we de fauteuils al op konden halen en dan de bank later nog een keer. Maar dan moesten we wel eerst de volledige order betalen. Terwijl de fauteuils de prijs van de aanbetaling zijn, en we nog geen zicht op een bank hebben voorlopig.
Beste Woonsquare dit is geen tegemoetkoming! Ik moet dan op de eerste plaats twee dagen vrij nemen en ten tweede moet ik twee keer een aanhanger huren, dus dubbelop kosten voor mijn kant.
Zoals jullie klantenservice mensen te woord staan is niet bepaald klantvriendelijk of respectvol te noemen!

Een tegemoetkoming is wel op zijn plek. En dan in de vorm van een gratis of tegen een lage prijs levering van of de fauteuils of de bank, zodat wij niet met dubbele kosten komen te zitten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 april 2019 om 13:59 geantwoord