Klacht: Bank en tafel: herhaalde erkende klacht maar geen afhandeling

op 15 maart 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Juni 2018 bank en eettafel gekocht bij WoonSquare Heerlen. Eea zou laatste week augustus geleverd worden: na herhaaldelijk contact 2e week oktober eindelijk levering. Beide zaken niet in orde: servicemonteur geweest die klachten bevestigd: bank verkeerdevale kleur, niet correct afgewerkt; tafel verkeerde kleur en met scheuren. Eea wordt vervangen: bellen, mailen en bezoek aan Woonsquare Heerlen: bank er nog niet, stof nog niet daar. Eerst zou eea. eerste week december komen, toen einde december, toen begin januari uiteindelijk begin februari opnieuw geleverd. Tafel weer niet in orde, bank weer verkeerde kleur en nog slechtere afwerking dan eerste levering. Levering geweigerd en terug laten nemen. Reactie na beoordeling Woonsquare: tafel wordt vervangen maar de bank moeten we maar accepteren zoals deze is. Herhaaldelijk kenbaar gemaakt dat dit absoluut niet de oplossing is… waarna geen reactie van Woonsqaure

7 maart 2019: Tel contact met Techniche Dienst Woonsquare: (nieuwe) bank is gereinigd en zijkant is nu correct afgewerkt. Hoezo de bank was volledig in orde? Geen verder uitsluitsel over andere klachten nog over verdere afhandeling.

Geen vertrouwen meer in goede afhandeling en dat dit gaat goed komen om nog met genot van deze aankopen te genieten.
Oplossing: afzien van koop, geld terug, Woonsquare spullen terughalen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ollesboy