Klacht: Artikel 7, lid 1, artikel goed, deugdelijk en zoals overeengekomen (CBW erkende voorwaarden voor Woonwinkels)

op 10 april 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Ik heb vrijdag 22-03-2019 mijn bank Recife 3-zits leather cat. 6 680 Navy ontvangen (factuurnummer 90263463, klantnummer 261045, factuurdatum 22-03-2019). Op zaterdagavond 30-03-2019 ontdekte ik een plekje wat aan het kapot gegaan is, gezien uw foto’s in de folder te wijten aan kapot gaan aan de oppervlakte door slecht onderhoud! Ik heb deze bank dan nauwelijks één week in huis! Niet eerder bemerkt omdat ik bij Woonsquare in Oosterhout 2 lapjes staalmonster leer had meegekregen, deze heb ik ter bescherming gebruikt op de nieuwe bank!

Dat deze klacht zeer snel wordt opgelost, aangezien de slijtage die nu nog minimaal is, spoedig zal verder gaan. Ik heb altijd lederen banken gehad, nou, die gaan minimaal 15 of 20 jaar mee (of langer). Voor de rest blij met de bank, kleur, afwerking, maar net op de meest vitale delen (zitgedeelte) gaat deze bank nu al stuk. Ik kan dit niet accepteren en wil dat dit zeer snel wordt opgelost. Als dit betekent dat de bank terug moet, zou ik graag een andere bank (2e hands prima, of mijn oude bank, retour bij jullie) in de tussentijd terugwillen ter overbrugging van uw reparatie, c.q. omruil van de Recife 3-zits leather cat. 6 680 Navy.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 10 april 2019 om 11:56 geantwoord