Klacht: 4 vrije dagen voor 1 stoel

op 29 maart 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Goedemiddag,
Wij hebben eind december een order van ruim €7500, geplaatst bij woonsquare.
Bij levering kregen wij 3 grijze eethoekstoelen en 1 zwarte geleverd.
Uiteindelijk zijn ze nog 2 keer met een zwarte stoel aan deur geweest welke natuurlijk niet correct was. En heb ik vorige week vrijdag eindelijk een grijze stoel maar ben ik inmiddels wel 4 vrije dagen verder. Bij woonsquare krijg je namelijk op de dag zelf pas een indicatie van de levertijd.
Ik heb hierover verschillende malen contact gehad met woonsquare maar krijg alleen maar 100x excuus .
Ik vind een compensatie wel op zijn plaats maar helaas denk woonsquare hier anders over.
Kunnen jullie mij helpen?

Bij voorbaat dank.
Francis Beijer

Als ik gecompenseerd wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 maart 2019 om 16:12 geantwoord

Heeft op 15 april 2019 om 15:13 geantwoord

Deze Excuses heb ik al meerdere malen ontvangen maar hier koop in geen brood voor.
Woonsquare maakt zeker een nieuwe afspraak als het mij uitkomt maar het is bij jullie wel zo dat je op de dag zelf pas hoort hoelaat jullie ongeveer komen. Dan is het toch noodzaak een gehele vrije dag te nemen???
Tevens zijn wij schandalig tewoord gestaan door dhr., Drap?!
Maar ik begrijp t wel jullie willen dit niet fatsoenlijk oplossen! Geeft niet ik los t zelf welk op!!!!
En zal nooit meer iets bij jullie aanschaffen.
Als wij zo met onze klanten omgaan kunnen we wel sluiten.
Jullie hebben een fout toch kunnen herstellen maar staan tot 2 keer toe met de verkeerde stoel aan de deur.Belachelijk!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Francis76