Mijn moeder staat al sinds 1996 ingeschreven als woning zoekende.
ze heeft t echter altijd fijn gehad in haar huidige woning wat ooit een 55+ woning was.Intussen is dit allang niet eer zo en word mijn moeder en haar man te oud om daar te blijven(78).Ze had haar zinnen altijd op de akropolis in schiebroek gezet en vorige jaar was haar man ook om.Ze had zich daar een jaar of 6 geleden ingeschreven en ze hadden haar gezegt dat ze de woonpas niet meer nodig had maar ze moest wel ieder jaar 10,- euro betalen bij onze woning. Maar nu alles veranderd is in 2016 valt ze precies overal buiten en tot overmaat van ramp staat ze nu dus pas weer ingeschreven sinds 07-01-2015. Wat mijn schoonzus heeft gedaan maar ik hoop dat uw oranisatie daar misschien iets over kan vinden dat zij al sind 1996 ingeschreven staat. Hoop dat u ons kan helpen(06300927610 ellenlangendam@hotmail.com)

Graag haar oude woonpas nummer uit 1996

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theuna Helena /Hendrikus Petrus Grooters /Hensen (ze zijn getrouwd maar voor de zekerheid ook maar haar naam)