Klacht: Woonpas verlopen

op 08 oktober 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

DIT IS TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN!

Ik heb mij netjes ingeschreven toen ik 18 werd in 2010 zodat ik mijn inschrijfduur kon opbouwen.

Door mijn ongelukkige verleden, ben ik alles kwijt geraakt, incl mijn media accounts (jaloerse ex) in 2015.

Maar in de periode van 2010-2015 had ik nog NOOIT gehoord van verlenging of iets dergelijks.

En om het in mijn gezicht gesmeerd te krijgen, ontving ik een tijdje geleden van mijn ex, dat ik automatisch ben uitgeschreven?!?!?!?!

Nu snap ik dat het mijn verantwoordelijkheid is wat er in het verleden is gebeurd en dat jullie jullie taak gewoon hebben gedaan. Maar door deze oneerlijkheid en onmacht ben ik de dupe geworden, van iets waar ik nergens van af wist!

Ik ben niet in beheer meer van mijn oude email account, en zoals ik net al zei, in 2010-2015 nog nooit gehoord van verlengen of iets dergelijks, vind ik het niet eerlijk dat ik automatisch ben uitgeschreven.

Nu lees ik op de site, dat als ik me opnieuw inschrijf, opnieuw moet beginnen met mijn inschrijfjaren?!?!?!?!

Ik ben tevreden als woonnet met mij contact kan opnemen, en mijn oude inschrijfduur kan terug zetten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door x.nguyen92