Klacht: woonnet rijnmond website

op 15 juli 2012 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonnet rijnmond in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonnet rijnmond een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonnet rijnmond

Heeft op 26 juli 2012 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wanneer er onderhoud is aan de website en een woningzoekende probeert in te loggen wordt aangegeven tot wanneer de website niet bereikbaar is.

Wanneer een woningzoekende een melding krijgt over een technisch storing dan staat daar bij dat hij het later nog eens moet proberen.
Dat betekent dat niet precies duidelijk is wanneer de storing verholpen zal zijn.
U kunt dat na enige tijd proberen of u weer kunt inloggen, of op een volgende dag.

Als u geen melding krijgt op de website, of als de storing lang duurt kunt u contact opnemen met een woningcorporatie in uw omgeving voor verdere informatie of hulp.

Woonnet Rijnmond is de gezamenlijke website van de corporaties in de stadsregio Rotterdam. Woonnet Rijnmond is een platform van deze corporaties en heeft daarom geen eigen contactgegevens. Voor vragen over het woningaanbod, inschrijven, woonpassen, inschrijfduur en dergelijke kunt u bij de aangesloten corporaties terecht. U kunt de contactgegevens vinden op https://www.woonnet-rijnmond.nl/hoe-werkt-het/woonnet-rijnmond (contact met de corporaties, links)

Wij wensen u veel succes bij het vinden van een woning.

Met vriendelijke groet,

namens de samenwerkende corporaties
aangesloten bij Woonnet Rijnmond

Alle klachten die gemeld zijn door woonhuis