Klacht: Woning

op 19 september 2016 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Ik woon sinds 31-08-2016 op het nieuwe aderes en heb huur betaald en het huis was nog heel veel dingen kapot en nu is het 19-09-2016 en ben nog aant wachten op vestia dat ze langs komen om bevoorbeeld woonkamer muren waar schimmel is en het verwarming los zat en heel me woonkmer onderwater was en voordeur slot was kapot kon het woning niet naar binnen en heb vestia met spoedlijn gebeld en dat hebben ze gemaakt maar de voor deur kozijnen is stuk en en het keukenblok is ingezakt en vesterbanken die los zitten en niet erop hoord in het huis dat waren nog van de volgende bewoners en alle muren en deuren en plafons hadden heel veel gaten zelfs de aangrecht tegels en blad heeft gaten en en het eleltrise kabel voor het koken is niet te koop bij gamma en bij meerde winkels en kan mijn kook plaat niet aansluiten en nu door het schimmel kon ik nog niet slapen in het woning wegens gezondheidsproblemen wil ik dat niet aan en vandaar dat ik wil melden dat me huur van volgendemaand hopelijk iets kunnen regelen want heb dit maand niet echt kunnen wonen wegens al die klachten hopelijk verdoende hier mee te hebben gehad en hoor graag wat terug onder mijn mail aderes. l.leidseveen@live.nl Ik heb al vestia zelf gebeld en gevraagt naar het persoon met wie ik het sleutel heb getekend maar krijg al bijna maand niks van haar tehoren sinds vandaag heb ik weer gebeld en weer was ze niet aanwezig hoop dat er iemand mij veder kan helpen want hoe het huis was afgeleverd ben ik nie te vreden mee !! mvg H Hoplar

Hiir vermindering voor het maand september

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Hoplar

2 maanden geleden - Vandaag hebben ze mij kozijnen en keukenkleur van het kastjes verandert maar het blad van het aanrecht is nog niet behandelt en het tegels waar gaten in zitten is ook niet behandelt

Alle klachten die gemeld zijn door Hoplar