Klacht: Wolfgang Mobile biedt geen garantie

op 13 juli 2016 over Wolfgang Mobile in de categorie Telecomwinkels

Op 1 november 2015 kocht ik bij Wolfgang een mobiele telefoon. Het betreft een Wolfgang AT-AS45D1. Vanaf de tweede maand dat ik hem in mijn bezit heb gekregen is de SD-kaart lezer er zonder enige aanwijzingen mee opgehouden.
Ook het opladen vanaf de mobiel liep moeizaam, want de kabel moest altijd in een omhoog gerichte positie staan om de mobiel te kunnen laden. Uiteindelijk stopte de mobiel na 7 maanden compleet met opladen.
De mobiel zegt dat hij laadt, maar er komt geen energie meer bij en blijft leeg, maar het scherm doet het nog wel. Ik heb de telefoon opgestuurd voor reparatie onder garantie en kreeg te horen dat er sprake was van vochtschade die door eigen toedoen was ontstaan. De mobiel is nooit in contact met vocht geweest, wel draag ik hem in m’n broekzak maar daar moet de mobiel tegen kunnen. De vorige, exact dezelfde mobiel, heb ik ook zo gebruikt zonder problemen. Ik sta nu machteloos omdat Ambiance Technology niet is aangesloten bij acm.nl (consuwijzer) waardoor ik niet een officiële klacht in kan dienen om mijn recht te halen.

Ik ben tevreden als ze kostenloos mijn mobiel repareren of vervangen door een nieuw toestel waar ik volgens garantie recht op heb.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wolfgang Mobile over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bo van D.