Klacht: WISH, jas nooit ontvangen

Maria321 op 10 juli 2020 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

Die jas kostte maar 29,01 euro met verzendkosten. Hartstikke leuke jas, een gewatteerde legergroene lange jas zonder zo´n achterlijk bontkraagje. Die jas heb ik in januari besteld en zou ik in februari krijgen. Die datum werd daarna weer verschoven, maar ik heb die jas nooit ontvangen. Die jas was er niet meer. Fysiek heb ik die jas nooit in handen gehad, dus dat er een pakket bij mij bezorgd zou worden.Die Wish is op geen enkele manier bereikbaar.

Inmiddels heeft Klarna een ook een incassobureau ingeschakeld of dat malafide bedrijf Wish.

Let op: nu moet ik die jas die nog geen 25 euro was betalen, de verzendkosten van 4,95 euro en daarop 40 euro incassokosten. Denk je dat ik gek ben. Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering maar eens even aanschrijven. Van Segoria begrijp ik het wel, want die krijgt opdracht van Klarna

Ook voor dode aangeleverde planten zit ik te betalen. Daar heeft het incassobureau de 40 euro ingetrokken, daar heb ik een bevestigingsmailtje van gekregen, maar bij Bakker.com bestel ik niks meer en ik bestel de komende tijd niets meer online. Alleen Wehkamp en Zalando zijn wel betrouwbaar. Ik hoop ook dat dit komende tijd zo blijft. En bestellingen in mijn eigen woonplaats. Shoppartners, nog zo´n bedrijf. Ik had een turquoise fleecedeken besteld. Op de foto en met het bijschrift was warm blauw. Voor mij is turquoise blauw en niet mintgroen. Ze zullen die turquoise niet meer gehad hebben, want dat is een populaire kleur.

Dan gaan we naar Otto. Hier wordt er neergezet dat het opgelost is, maar Otto heeft nu een kleine schuld bij mij. Ik had graag nog een paar turquoise kleedjes/karpetjes gekocht voor op de vloer, want mijn appartement is nu overwegend zwart/wit/antraciet en fleurige plantjes en een paar van die kleedjes staan er goed bij.

Ik bestel al bijna 10 jaar heel veel online. Wehkamp is gewoonweg miljonair door mij geworden. Bij Wehkamp hebben ze echt veel. Bij Zalando ook, maar daar bestel ik alleen kleding.

We gaan het nu zo afspreken. Ik moet overal voor tekenen. Als ik verstikte planten krijg, ja die dozen heb je niet zo uitgepakt of ik moet al met een scherp keukenmes op Stanleymes op de wacht staan, maar daar zal de bezorger dan weer van schrikken en dan moet ik het meteen weer inpakken. Nee, in dit Coronatijdperk en dat gaat nog lang duren bestel ik mijn planten maar gewoon hier dichtbij in het tuincentrum. Ik zit dicht bij de stad, maar je denkt toch niet dat ik met 10 planten ga zeulen. Het is heel raar, maar ik heb ooit van mijn leven 1 keer met een incassobureau te maken gehad, maar toen was ik niet thuis. Doordat Covid-19 regent het ervan en onterecht.

Ik hoef die jas niet meer en dat ik uiteraard niet hoef te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Reactie van de melder van de klacht Maria321

1 jaar geleden - Beste Robin, De klacht is opgelost. Het incassobureau Segoria heeft mij een e-mail gestuurd.Zij hebben contact opgenomen met Wish, ik hoop ook met Klarna. Ik hoef de invordering niet te betalen en ook de jas niet, want die heb ik nooit gekregen. Die jas was er in februari j.l. al niet meer leverbaar en toen heb ik een zwarte gewatteerde jas zonder bontkraagje bij Zalando besteld. Bedankt Robin. Fijne dag! P.s. je/u moet de klacht wel laten staan :)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321