Klacht: Winkel/magazijn gesloten

op 22 december 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 september 2017 meubels gekocht , met de afspraak dat deze op 22-12 2017 afgehaald werden. Tot mijn grote verbazing winkel gesloten wegens gedwongen inventarisatie. Alles is reeds betaald, en het magazijn geeft mij de goederen niet mee! Had op 21-12 de oude meubels verwijderd, en zit nu met kerst op sinaasappelkistjes! Profijt meubels heeft verzuimd af te bellen en laat de klant dus zo voor aap staan. Kosten auto+ aanhanger gemaakt en dan dit. Het bleek een gedwongen inventarisatie te wezen i.v.m. fraude of iets in die trant! Ik vrees dat dit (tot nader order!) gesloten filiaal op faillissement uitdraait, ook is telefonisch contact al niet meer mogelijk. Ik eis een verklaring over deze zeer slechte gang van zaken!

Gewenste Oplossing:

Het minste is een mededeling en excuses en de levering (indien mogelijk )franco huis

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door WillemOngers