Klacht: windows live gallery

op 16 juli 2012 over Microsoft in de categorie Software

Geachte Windows/Ontvanger

Ik heb mijn foto’s en filmpjes geopend vanuit mijn telefoon met windows live gallery en direct uit laten pakken vervolgens drukte ik op cancel omdat ik dacht dat ik iets fout hat gedaan.

Ik ben die avond weg gegaan met mijn telefoon en kwam erachter dat al mijn ongeveer 330 foto’s en filmpjes van mijn vakantie niet meer op mijn telefoon stonden maar ook niet meer op mijn laptop k heb mijn PC doorzoch maar heb niks kunnen vinden.

Aan deze foto’s en filmpjes zat veel emotionele waarde maar heb nu niets meer.

Zouden jullie misschien weten waar in mijn foto’s en filmpjes kan vinden of zouden jullie een oplossing voor weten?

Met Vriendelijke Groet.
Ivo Ruwaard

Ik zou al mijn foto's en filmjes graag terug willen hebben.

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - Windows Live Photo Gallery heeft als standaard opslag map “C:\Users\%username%\Pictures”. Dit is de "Mijn afbeeldingen" map in uw persoonlijke map. Indien ze hier niet staan (of op de locatie die U handmatig heeft ingesteld alvorens U de kopie in Windows Live Photo Gallery gestart heeft) en ook op de SD kaart niet terug te vinden zijn kunt U, indien deze optie is ingeschakeld, gebruik maken van de functie schaduwkopie. Meer informatie vindt U op de onderstaande link onder "Kan ik bestanden of mappen terugzetten die zijn verwijderd of hernoemd?". http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/Previous-versions-of-files-frequently-asked-questions Mocht deze functie niet actief zijn dan raadt ik U aan te zoeken naar een programma van derde of een recovery bedrijf om zo uw data terug te krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Microsoft een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ivoruwaard