Klacht: Windows 10 werkt na upgrade aug’16 meer niet dan wel!

op 15 oktober 2016 over Microsoft in de categorie Software

Sinds upgrade na zomer’16 van Windows 10, werken meeste W. Apps niet waaronder die van Instellingen en Edge.
Reacties als verwijderen virusprogramma, schoonmaakprogramma, verouderde PC (laptop Samsung R780) drivers etc…… en evt. maar schone (bewerkelijke) installatie W10 doen, waarvan nog zeer onzeker is of dat afdoende zal werken, nog los van ergernissen, kosten aan tijd en geld….
Maken dat introductie en ondersteuning Microsoft voor W10 tot heden meer dan onbevredigend is.
Inmiddels: al ca 10 uur + kosten voor ondersteuning gemaakt.

Zonder nog veel tijd, onzekerheid en kosten te hebben nu zsm een probleemloos functioneren van mijn PC/ laptop, evt. doordat Microsoft zelf via contact op afstand mijn voormalige programma Windows 7 terugzet en alle eerder functionerende progamma's weer als vanouds werken.
En MS dus ook ondersteuning van W7 nog langdurig voortzet, totdat er zonder meerkosten een probleemloos werkende versie van W10 is.
Via e-mail kan afspraak voor deze reparatie worden gemaakt:
arja.doornbos@planet.nl, bij voorkeur in namiddag/ avond.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.J. Doornbos