Klacht: Windows 10 Update

op 09 juni 2016 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruimt twee weken geleden heeft er een Windows upgrade plaatsgevonden, zonder dat ik hier bewust voor heb gekozen. Ik kreeg al een aantal weken dagelijks meerdere ‘pop – ups’ van deze update en heb deze steeds verwijderd, omdat ik geen update wilde doen. Zeer waarschijnlijk heb ik per ongeluk toch een keer op de verkeerde knop gedrukt waardoor er toch een update heeft plaatsgevonden. Gevolg hiervan is dat mijn besturingssysteem is gecrasht en ik mijn laptop naar mijn servicemonteur heb moeten brengen voor een herinstallatie. Omdat niet alle bestanden hersteld konden worden moesten er ook nog extra kosten gemaakt worden om de huidige bestanden opnieuw te installeren op mijn laptop. Vandaag heeft er weer ongevraagd een upgrade plaatsgevonden waar ik niet om heb gevraagd. Gevolg: ik word voor een langere tijd onderbroken in mijn werkzaamheden die ik moet verrichten!!

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een schadevergoeding voor de gemaakte kosten wat betreft de upgrade van windows 10. Ik heb hier niet bewust om gevraagd er wordt door uw organistisch d.m.v. 'pop-ups' gedwongen upgrades toe te passen en dit heeft mij onnodige en onvoorziene schade gebracht. Graag wil ik weten bij wie van uw organisatie ik de factuur voor de gemaakte kosten kan indienen. Daarnaast wil ik dat windows per direct stopt met het aanbieden van ongevraagde en ongewenste pop-ups m.b.t. upgrades.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. vd Oetelaar