Klacht: windows 10 updat

op 11 november 2017 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is zo dat ik een code kreeg om die dan in te vullen en dan zou mijn windows 10 worden geactiveerd, ik ben mij wezenloos aan het zoeken waar ik het moet in vullen op jullie chat, ik ben er zo zat van dat ik nu maar mijn geld terug wil ontvangen op mijn rekening NR is 202347123

Gewenste Oplossing:

Of ik te vrede ben nou dat ben ik helemaal niet, als er niet goed beschreven wordt wat er gebeuren moet en waar ik dan heen moet om mijn code neer te moeten zetten dan wordt ik aardig pissig, er wordt maar een mail gestuurd je moet daar heen gaan en dan de code in vullen en ik maar zoeken waar ik het in moet vullen. dus ik wil mijn geld weer op de rekening zien € 24,95 staat die er volgende week er niet op, dan stuur ik stuur de klachten bureau naar u toe, het moet niet zo zijn als ik of wij wat kopen dat we er niks mee kunnen en dat ik een halve middag moet zoeken om ergens de code in te moeten vullen.

Alle klachten die gemeld zijn door