Klacht: Windows 10 download zonder toestemming

op 28 juni 2016 over Microsoft in de categorie Software

Al weken kreeg ik de vraag of ik Windows 10 wilde downloaden, telkens klikte ik dit weg omdat ik geen Windows 10 wilde. Op een avond toen ik hard aan t studeren was voor de toets van de volgende dag begon mijn laptop Windows 10 te downloaden zonder dat ik daarvoor toestemming had gegeven. Dit duurde bijna 2 uur waardoor ik 2 uur mijn laptop niet kon gebruiken. Aangezien die 2 uur vrij cruciaal waren was ik hier al absoluut niet blij mee.
Nu twee maanden later is mijn laptop kapot en zegt acer dat dat komt omdat mijn laptop niet gemaakt is op Windows 10. Heeeeeel erg vervelend dit dus!
Graag hoor ik hoe ik Windows 10 alsnog kan verwijderen of er op een andere manier een tegemoetkoming geregeld kan worden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inoekk