Klacht: windows 10

op 30 juni 2016 over Microsoft in de categorie Software

na veelvuldig aandringen tijdens het opstarten van mijn PC dat ik over moest gaan van Vista naar Windows 10 heb ik de voorwaarden etc… gelezen en ben uiteindelijk overgestapt naar Windows 10. “er zou niets verloren gaan en al hetgeen ik had zou tot mijn beschikking blijven” Voor de zekerheid toch maar belangrijke zaken op Dropbox gezet.
Na de overgang naar Windows 10 kan ik geen enkel WORD / EXCEL bestand meer openen met Word-Pad, ben ik mijn Outlook helemaal kwijt en hiermee dus al mijn “belangrijke” mailwisseling en mag ik tot overmaat van ramp tegen hoge kosten een nieuw abonnement voor Explorer 365 afsluiten om mijn bestanden te kunnen lezen.
Ik vind dit laag bij de grond en onbeschoft om zo met klanten om te gaan en ik verwacht ook een kosteloze oplossing om Explorer weer terug te krijgen en mijn Outlook weer in te kunnen zien. Bij het overgaan naar windows-10 heb ik niet om deze ellende gevraagd !
Ik ben overigens al maanden bezig met mensen die er wel verstand van hebben om dit gedaan te krijgen maar zij attenderen mij erop dat het wel verloren zaak zal zijn..
Ik ben benieuwd hoe jullie dit voor mij kunnen gaan herstellen ?
Bij voorbaat dank.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud van den Heuvel