Klacht: WinByMail, H.I. Ambacht en Zwijdrecht

op 03 juli 2016 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Dit bedrijf is niet bereikbaar, uitsluitend een postbusnummer en geen telefoonnummer?
De “klik” onderaan de e-mail, om uit te schrijven werkt niet, deze oplichters willen natuurlijk zoveel mogelijk e-mailadressen in hun bestand hebben, een verkooppunt!
Deze “Spamverzenders” kunnen gewoon hun gang gaan, schijnbaar voelen zij zich héél erg veilig?

Als ik helemaal niets meer via WinByMail, of een andere naam, adres of e-mailadres, ontvang, ik ben daar nooit toestemming voor gegeven.
Als alle ontvangers van deze Spammail met die bedrijven die via WinByMail bij u thuis komen, geen zaken willen.

Er moet toch een instantie zijn die dit soort zaken kan/wil aanpakken?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Malicor Marketing

Reactie van de melder van de klacht Snikkel

1 jaar geleden - Ook onder Google staan erg veel klachten over dit bedrijf en als je op startpagina "WinByMail" typt weet je precies dat deze wel erg veel "Spammail"" Verzenden. Bij welke instantie kan je een klacht melden die deze "Oplichters" aanpakken? Jan.

Reactie van de melder van de klacht Snikkel

1 jaar geleden - Ik heb intussen een e-mail van United Consumers/Eindhoven ontvangen. Deze hebben ook zaken gedaan met WinByMail/H.I.Ambacht. hebben deze samenwerking direct gestopt en zullen van deze zaak werk maken! Dames en heren in H.I.Ambacht én Zwijndrecht het net sluit zich!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Malicor Marketing nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snikkel