Klacht: Winactie

op 29 november 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Vorige week maandag werd ik gebeld door een medewerkster van de lotto. Meneer hartelijk gefeliciteerd u heeft online mee gedaan en u bent door naar de finale. Ik blij zijn want win nooit iets. Let op uw mailbox want u gaat een email van ons krijgen waarop u zsm moet reageren. Kan ik u nog blij maken om 3 loten voor de prijs van 1 lot aan te bieden. mevrouw ik doe al mee met de loto. Oh geen probleem toch meneer dan zegt u uw abonnement toch per direct op en sluit u een nieuw af dan heeft u recht op de aanbieding. Ik zeg nee mevrouw ik wil gewoon mijn huidige abonnement behouden. Dat is geen probleem meneer dan wens ik u nog een hele fijne dag toe. Ik zeg oh nu heb ik zeker geen recht meer op de prijs hè. Ja wel meneer u krijgt deze week nog een email want u bent door naar de finale. Nou ik wacht nog steeds op die email. Zal ook niet meer komen denk ik.

Ik ben pas te vreden als ik een excuus ontvang van de lotto en ze mij alsjeblieft nooit meer bellen. Echt nooit meer lastig vallen want het draaid maar om 1 ding en dat is mensen meer loten aansmeren zodat men nog meer uit geeft aan loterijen

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 29 november 2016 om 12:10 geantwoord

Heeft op 29 november 2016 om 13:58 geantwoord

Sorry de klacht is hiermee niet opgelost. Ik kan gewoon niet begrijpen dat jullie mensen bellen en aangeven dat ze bij de finalisten zitten en binnen enkele dagen een mail ontvangen. \"Vergeet u niet te reageren op deze mail\" Ik heb deze mail nooit ontvangen. Zo ga je toch niet met klanten om.

Bericht van Lotto

2 dagen geleden - Geachte heer Kessen, We vinden het erg vervelend dat u op deze manier benaderd bent. Dit is zeker niet hoe wij met onze spelers om willen gaan. Om deze reden zal naar aanleiding van uw telefoonnummer intern achterhaald worden wie u gebeld heeft en zal deze mederwerker hierop aangesproken worden. We kunnen u de beloofde mail helaas niet toesturen omdat er geen finalisten spel of iets dergelijks actief is. Om deze reden sturen wij u een krasloten pakket toe en hopen dat u daar wel iets mee wint. Nogmaals onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Thaipeet