Klacht: Willekeur of folderprijzen woren aangehouden

op 27 juni 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In folder 2 croissants voor € 1,00.
Op verpakking staat normale prijs.
Er wordt normale prijs berekend. niet de prijs van € 1,00

Dit is de normale gang van zaken volgens de winkelmedewerkers en de klantenservice.

Mijn vertrouwen in Dekamarkt is dus 0%

Gewenste Oplossing:

Als Dekamarkt zijn zaken op orde heeft dat dit soort klachten niet meer nodig zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 27 juni 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer een prijs uit de folder niet correct wordt verwerkt bij de kassa. Onze excuses voor het ongemak.

Ik kan u inmiddels melden dat uw melding direct is opgepakt door onze ICT afdeling. Een aanpassing in het systeem is gedaan zodat de prijzen correct verwerkt worden in onze kassasystemen. Ik dank u dan ook hartelijk voor uw meldingen via diverse klachtensites.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door HenkAkk