Klacht: Willekeur bij betreden Praxis Almere stad

JoyceGoede op 26 april 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Zojuist bezocht ik met mijn echtgenoot de praxis almere stad. Ik ben gehandicapt dus alleen mijn man had een kar.
Door de beveiliger werden we aangesproken dat ik niet naar binnen mocht ivm Corona. Daarvoor alle begrip.
Echter, sta ik buiten zie ik allemaal personen met zijn tweeën en zelfs drieën naar binnen gaan en gewoon gaan winkelen.
Ik ben naar de informatie balie gegaan en opgemerkt dat er willekeur plaatsvinden. De medewerkers achter balie merkten op dat de beveiliger door de winkel liep om mensen in de winkel aan te spreken en weg te sturen. Ik heb buiten nog zeker 10 minuten op mijn echtgenoot staan wachten en in die tijd geen mensen waarvan ik zag dat ze met meerderen naar binnen gingen, naar buiten zien komen.
Dat voelt niet fijn!
We hebben onze spullen geretourneerd en zijn vertrokken .

Als regels voor iedereen gelden en niet voor mensen die opvallen, zoals ik met mijn handicap

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceGoede