Klacht: wilgraaglezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 februari 2018 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klantnummer: 143664913

Geachte mijnheer Enthoven,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant de laatste tijd op zaterdag te laat wordt bezorgd.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Uw krant hoort op zaterdag voor 07.30 uur bij u bezorgd te zijn. Wij hebben onze bezorgdienst inmiddels verzocht uw krant voortaanop tijd te bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ten slotte: zoals u zelf al opmerkt, bent u al heel lang abonnee van onze krant. Wij sturen u daarom een kleine attentie. U zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door klanten.nummer weet ik niet ben al jaren abbonnee