Klacht: wil graag aangemeld worden

op 03 april 2013 over Verzekeruzelf.nl in de categorie Verzekering

heb een verzekering bij verzekeruzelf.nl en ben geaccepteerd.
maar waarom ben ik dan nog niet geregristreerd van ja (wam verzekerd) bij rdw. er staat al vanaf 30-3-2013 nee achter.
en zit nu al op 3 april 2013, heb contact gehad met rdw en die zeggen dat me verzekeraar de aanmelding moet doen bij rdw. maar nu kan ik alleen via mail contact hebben met me verzekeraar, maar ghoor niks terug, wil graag aangemeld worden zodat ik ja waam verzekerd ben, en de weg op kan met me auto. m.v.g

dat mijn aanmelding word gedaan bij rdw, zodat ik de weg op kan, en dat er ja ( achter wam verzekerd staat).
dan ben ik te vreden. m.v.g

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verzekeruzelf.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Verzekeruzelf.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verzekeruzelf.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Verzekeruzelf.nl beoordeeld.

Bericht van Verzekeruzelf.nl

7 jaren geleden - Beste heer,Vervelend dat het wat langer heeft geduurd dan normaal! Uw aanmelding bij de RDW is op 3 april gedaan. Wij hebben het zojuist nagekeken en zij hebben dit ook verwerkt.Is uw probleem zo naar wens afgehandeld?Met vriendelijke groet,Verzekeruzelf.nl

Verzekeruzelf.nl

Heeft op 04 april 2013 om 10:49 geantwoord

De aanmelding bij de RDW is op 3 april gedaan. Dit is inmiddels ook verwerkt.

Alle klachten die gemeld zijn door aquarium