Klacht: wil een faktuur inzien en uitprinten

op 07 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kosten van mobiel bellen worden automatisch afgeschreven en het lukt mij nieteen faktuur in te zien of uit te printen volgns de gegevens zou dat moeten kunnen bij: KPN.com of Hi.NL.KPN-mobiel bv reeningnu: 060524561000129

Gewenste Oplossing:

Als ik maandelijks een print kan maken van mijn faktuur, zoals u maandelijks het bedrag af kunt shrijven. Ik dacht ook dat ik daar recht op had.

snelheid wacht ik nu eens af
vriendelijkheid,je wordt van kastje naar de muur gestuurd
oplossing is er nog steeds niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ynroc08,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Afra
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door ynroc08