Klacht: wil een betaling afronde

op 06 augustus 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Geachte Sharita Manichand, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u via onze klantenservice instructies gegeven voor het doen van betalingen (ticket ID FH-475932). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Geachte Sharita Manichand, Wij mochten tot op heden nog geen betaling van u ontvangen. Kunt u ons aangeven waarmee u problemen ondervindt? Uw laatste bericht van 8 augustus jl. bevatte geen bijlage. Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

Reactie van de melder van de klacht nikhil

1 jaar geleden - Heb het geld vandaag betaalt laat mij weten of jullie het bedrag gekregen hebben a.u.b

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Geachte Sharita Manichand, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw betaling voor factuurnummer 401246065 in goede orde ontvangen. Hartelijk dank voor uw medewerking. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 22 augustus 2018 om 21:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nikhil