Klacht: wil een betaling afronde

op 06 augustus 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

probeer al een paar maanden een rekening te betalen maar lukt niet via mijn bank naar een bank in het buitenland heb al een laatste aanmaning wat moet ik doen

als mijn rekening betaald is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte Sharita Manichand, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u via onze klantenservice instructies gegeven voor het doen van betalingen (ticket ID FH-475932). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte Sharita Manichand, Wij mochten tot op heden nog geen betaling van u ontvangen. Kunt u ons aangeven waarmee u problemen ondervindt? Uw laatste bericht van 8 augustus jl. bevatte geen bijlage. Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

Reactie van de melder van de klacht nikhil

2 maanden geleden - Heb het geld vandaag betaalt laat mij weten of jullie het bedrag gekregen hebben a.u.b

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte Sharita Manichand, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw betaling voor factuurnummer 401246065 in goede orde ontvangen. Hartelijk dank voor uw medewerking. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

Alle klachten die gemeld zijn door nikhil