Klacht: wil annuleren maar kan geen contact krijgen met vakantieveilingen

op 16 maart 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

eind oktober heb ik geboden op een vliegreis naar spanje en gewonnen.
de vliegreis was 346 euro ,bij vliegreis Europa kwam er nog eens 364 euro bij voor zaken die normaal altijd inbegrepen zijn .
nu heb ik ernstige gezondheids problemen met het hart en de grote lichaamsslagader ,de artsen willen niet dat ik ga vliegen.ik heb diverse keren gemaild naar vakantieveilingen en gebeld ,maar ze geven geen antwoord .ik wil dus annuleren. in de voorwaarde van vakantieveilingen staat dat annuleren mogelijk is als er zich zaken voordoen waarvan je van te voren niet kan weten.

ik ben tevreden als ik contact kan krijgen met vakantieveilingen en als er tenminste een deel van de kosten vergoed gaat worden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 maart 2017 om 12:16 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u door gezondheidsproblemen de reis niet kunt maken op advies van uw arts. Wij zien niet dat u eerder hierover contact heeft gehad met onze klantenservice.

Wij zien dat u de reservering heeft gemaakt met vertrekdatum 18 mei a.s. In de veilingtekst werd vooraf vermeld dat er extra kosten van toepassing zijn voor in de maand mei vertrek van € 50,- p.p. Als men luchthavens wilt uitsluiten, komt er een toeslag bij van €25,- per luchthaven.

Ook heeft men de mogelijkheid om extra's bij te boeken tegen een bijbetaling;

• Retourtransfer € 32,- p.p. (luchthaven-hotel-luchthaven)
• Ontbijt: € 5,- p.p. per dag
• Ontbijt en diner: € 10,- p.p. per dag
• All-inclusive: € 20,00 p.p. per dag
• Extra personen met verblijf op dezelfde kamer t/m 12 jaar € 189,- p.p.
• Extra personen met verblijf op dezelfde kamer vanaf 13 jaar € 219,-p.p.
• Upgrade naar 4-sterrenhotel €35,- p.p. per week
• Extra koffer €60,- per stuk (15 kg)

Helaas is het niet mogelijk om een gemaakte reservering te wijzigen / annuleren, mits u een annuleringsverzekering heeft afgesloten en de reden onder de dekking valt. Bij de veiling heeft u niet gekozen voor een annuleringsverzekering, wellicht heeft u deze doorlopend bij uw verzekeringsmaatschappij. Mocht u een doorlopende annuleringsverzekering hebben, dan raden wij u aan om daarmee contact op te nemen.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen.

Diana - Webcare VV

Bericht van Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met onze reactie. Zoals mijn collega eerder vermeld heeft, kunnen we in deze situatie niets voor u betekenen helaas. U zou bij de aanbieder nog navraag kunnen doen over het eventueel omzetten van de boekingsgegevens, zodat u de bon kunt overdragen aan derden. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

Heeft op 20 maart 2017 om 18:20 geantwoord

Dit is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door kzwanink