Klacht: wijzigingen vluchttijden

op 17 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben onze e tickets binnen gekregen voor onze vakantie naar Tunesië op 1 augustus 2012.
Nu blijkt dat de avond terug vlucht gewijzigd is een een ochtend terug vlucht. De heen reis vertrekken we ook pas om 16.30. We missen dus 2 dagen, ik weet dat je de eerste en laatste dag als reisdag moet zien, maar deze wijziging is wel erg wrang. Mede door de originele vluchttijden hebben wij voor deze reis gekozen. Ik heb al vaker gevlogen en zo ongunstig heb ik het niet eerder meegemaakt. Erg jammer!

Gewenste Oplossing:

evt tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 19 juli 2012 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 19 juli 2012 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. ArkeFly, afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door suzannej.