Klacht: Wijzigingen in het assortiment

op 04 augustus 2016 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met enge regelmaat komt het voor dat producten uit het vaste assortiment worden vervangen door andere (gelijksoortige) producten, dan wel helemaal uit het assortiment worden gehaald. Dit vind ik erg vervelend. Daarnaast tref ik regelmatig lege schappen aan waardoor ik genoodzaakt ben om ook nog naar een andere supermarkt te gaan voor mijn wekelijkse boodschappen.
Het kan altijd gebeuren dat een product uitverkocht is, maar dit is structureel. Ik denk er serieus over na om mijn boodschappen elders te gaan kopen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de producten waar ik gewend en tevreden over ben, gewoon beschikbaar blijven en als ik al mijn boodschappen bij één supermarkt kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wild74